Dagje Parijs - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Dagje Parijs - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Dagje Parijs

Door: nannekemarcus

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

06 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanochtend zijn we om 10:00 uur vertrokken richting de metro. We moesten helaas lopen naar de metro, 45 minuten! Aangezien er geen normale fietsen zijn.. We hebben een nieuwe route uitgetest door het bos!
Na ook 45 minuten in de metro waren we rond ongeveer half 12/ 12 uur in PARIS!
Bij Hausmann-Lazare, hier zijn veel winkels zoals H&M, ZARA, warenhuis Galeries LaFayette. Na deze winkels (nog niks gekocht), zijn we opzoek gegaan naar de winkel die FAB tassen verkoopt (dat tassenmerk wat ik van Thijs gekregen had!).

Aangekomen bij de winkel, lopen Jennifer en ik per ongeluk bij nummer 91 naar binnen (personeelsingang). hahahaha Dus later wel de goede ingang gevonden, waren alle FAB tassen uitverkocht :(. Ze hadden alleen nog pasjeshouders..

We zijn lekker naar de Eiffeltoren gegaan. Helaas er niet op geweest, druk druk druk.Hier hebben we wel geluncht, lekkere geitenkaas salade. Eventjes fototjes gemaakt bij de Eiffeltoren. En mini sleutelhangers gekocht (voor de 2 kinderen hier).

Daarna zijn we naar de Arc de Triomphe gegaan met de metro. Hier ook foto's gemaakt en er niet op geweest, al die trappen!! " Andere keer" zeiden we maar tegen elkaar! Hier kwamen we ook een paar dansers tegen! Echt leuk, hier zijn we even blijven hangen. Verder gewinkeld bij Champs-Élysées. Een MEGA H&M, Napnap, Promod, Eden, Zara. Allemaal leuke winkels! Bij H&M uiteindelijk een vest, shirt, short en ketting gekocht. En bij de Promod een ander leuk shirt!

In de avond zijn we op de Champs-Élysées wezen eten met een wijntje voor 7,50! WOW.

Daarna lekker met de metro langzaam terug gegaan naar Saint-Remy. Hier aangekomen kwam Marita al met de auto aangereden!

In de avond ging ik op mijn bed zitten, zak ik er dwars door heen! Keer ik het bed om, zitten er geen boutjes in mijn bed, maar TAPE! Beetje raar.. Maar een beetje kneetgum op het schroefje geplakt.

XX

• 08 Juli 2011 - 08:16

Frank Marcus:

Nou nan, je bent al een bereisde bal zo! Leuk dat je het goed naar je zin hebt. En handig ben je ook al, met kneeDgum.....
    Liefs van je pappa.

• 08 Juli 2011 - 11:16

Marga:

Kijk iedere dag even!
    Lees met grote interesse je belevenissen.
    Facebook wordt gevolgd door de mannen (heb ik (nog) niet)