week zit erop - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu week zit erop - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

week zit erop

Door: nannekemarcus

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

05 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Na 5 dagen vroeg op (07:00) en tot 17:00 gewerkt ben ik moe! Nu heb ik heerlijk 2 dagen vrij wiehoe.

Gisteren heb ik de bij housekeeping de schoonmakers weer gecontroleerd, daarna hele hoop puin bij een huis opgeruimd waar de gasten van Petit Meridon langs lopen. Zo hebben Marese en ik ook een "schat" gevonden: FIETSEN.

In de avond zijn Kayleigh en ik wezen lopen naar het dorpje. Hier belande we weer bij La Madeleine. Lekker een cocktailtje gedronken met een overheerlijke warme tarte tatin.

Vanmorgen lekker jus d'orange geperst. Daarna aan het werk gegaan. Vanaf vanavond lekker vrij! Vandaag eventjes zelf de wastafels bij de mensen schoon gemaakt, met behulp van Eleann (5 jaar, kind van de eigenaar), later kwam haar broertje Ewan (7 jaar) ook helpen. Zijn lieve kindertjes. Later heb ik nog een paar wasjes gedraaid voor het hotel en opgevouwen met mijn assitentje.

Om 17:00 ben ik mijn bedje ingedoken en half 8 ben ik eruit gegaan om eventjes te eten en skypen!

Morgen gaan we lekker - EINDELIJK - naar PARIS!

XX

• 05 Juli 2011 - 20:13

Frank Marcus:

Leuk vooruitzicht, geniet er maar lekker van morgen. Gaat het skypen een beetje? Hier zo te zien nog niet....
    Hug en groeten - pappa

• 06 Juli 2011 - 08:02

Ineke Marcus:

Hoi, Nan

Oom Lex heeft de laptop van opa opgeschoond. Die nemen we mee naar Italie. Skype moet nog geinstalleerd worden, maar wie weet..... Hier ben ik nog bezig met het verven van de achterkant van het huis. Wil ik graag zo snel mogelijk af maken.
    Goed dat jullie het verschil kunnen maken. Het wordt/is daar een paradijsje!
    liefs, mama