Weer een week voorbij! - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Weer een week voorbij! - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Weer een week voorbij!

Door: nannekemarcus

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

29 Augustus 2011 | Frankrijk, Chevreuse

Vanaf zaterdag was Thijs in Parijs, dus daarom nu pas weer een verslag vanuit hier..

Zaterdagavond was het afscheidsfeestje van Tiny (hulp met alles). We hadden een lekker buffet gemaakt:
- slakken
- kipfilet met ketjap
- salades
- aardappeltjes
- tiramisu
- perentaart

Mmmmmm.

Zondagavond na het werk naar Parijs toe gegaan met een paar anderen. Hier hebben we bij Quartier Latin gegeten.

Maandagavond zijn we met Marese en haar vriend naar Versailles geweest om wat te gaan eten.

Tussendoor moest ik een paar keertjes werken...

Maar woensdagavond kwam de vader van Thijs in Parijs. Hij had een goede vriend van Thijs bij zich met 3 broers. Ze waren op doorreis naar het zuiden.
In de avond zijn we tot laat ergens wat wezen drinken, heel gezellig!
Daarna hebben we met zijn 8e in een appartement geslapen bij een kennis van hun.

De volgende dag naar Sacre Coeur gereden. In de straten van Parijs was het heel warm, waardoor 1 van die jongens de schuifdeuren open gooide. En jahoor: we reden door de straten van Parijs met: DE DEUREN OPEN!!

Donderdag middag ben ik we met Thijs en Tjeu de Arc de Triomphe opgegaan. Daarna Thais gegeten in 1 van de zijstraten van de Champs-Elysees.

Die avond hebben we Jennifer en haar vriend opgepikt en zijn naar Pomponne gereden. Hier staat het andere kasteel:" Chateau Chaalis".
Hier is het een stuk mooier ingericht. Echt in de oude stijl van vroeger.
Hier hebben we dus geslapen.

De volgende dag zijn we door Tjeu afgezet bij Disneyland met zijn 4e .

Hier hebben we de hele dag doorgebracht!!

En nu staan er 4 keukenweken voor de boeg. De stagebegeleider is namelijk langs geweest en heeft het roer omgegooid!

XX

• 29 Augustus 2011 - 17:28

Frank Marcus:

Fijn dat jullie het samen zo leuk hebben gehad. Een hoop gezien zo te lezen. En nu er weer lekker tegenaan. Fijn dat je nu per 4 weken een afgebakende job hebt. We zijn benieuwd naar al je keukenervaringen! Good luck.

• 30 Augustus 2011 - 10:15

Marga:

Volg je nog steeds.
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat leren in de keuken.

Succes

• 31 Augustus 2011 - 18:58

Nicole,Cees,Maxime:

Hallo Nannie,Hartelijk dank voor je leuke kaart!Ik heb je vanavond gebeld maar probeer het binnenkort weer dus je hoeft je voicemail niet af te luisteren.We zijn weer op de hoogte van jouw wel en wee want vanavond hebben we je moeder gesproken op de afscheidsreceptie van Tom Wesselingh. Je vader nauwelijks gesproken want hij had een vergadering.Je schrijft hele leuke verslagen en we hopen dat het na het bezoekje van de cursusleiders weer beter zal gaan op je stageplaats!Hoe gaat het met je Frans? Maxime is maandag begonnen met Facility Management in Rotterdam.Ze vindt het leuk . Ze werkt ook bij Stobbe ,een eetcafe in Kralingen,daar geniet ze echt van en vanavond past ze op aan de overkant.Kortom genoeg te doen.Lieve groet van ons 3 xxxxxxxxx

• 02 September 2011 - 14:25

Nanneke Marcus:

@ N,C,M

Graag gedaan! Ik kreeg inderdaad een voicemail bericht, maar had geen gemiste oproep. Ik hoorde ook van mama dat voor a.s. zaterdag Cees Zadkine had gebeld voor extra hulp! Super leuk!

Mijn Frans is nog niet zo goed... En het zal nu ook niet meer beter worden (lees volgende verslag).

Dat van Maxime klinkt erg leuk! :)
    Tot snel!

XX