We're going to Paris - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu We're going to Paris - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

We're going to Paris

Door: nannekemarcus

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

15 Augustus 2011 | Frankrijk, Chevreuse

Gisteren even uitgeslapen en daarna op weg gegaan naar Parijs. Door opbrekingen moet je overstappen waardoor het een uur reistijd is ipv 45 minuten.

Marese en ik waren al vaker in Parijs geweest de afgelopen maand, dus lieten we Sharon wat dingen zien!

We zijn (alweer) naar de Champs-Elysees geweest. Lekker even gewinkeld. Sharon moest en zou een hamburger van de Mc Donalds eten, dus dat heeft ze gedaan! haha. Verder de Champs-Elysees afgelopen, hier en daar wat fototjes gemaakt!

Daarna zijn we naar de Eiffeltoren gegaan, ook wat foto's gemaakt. Daarna begon er een dansgroep van 20 jongens en 1 meisje een show te geven. Dat was wel heel leuk om te zien. Ook al zie je het op veel plekken in Parijs, deze groep staat altijd bij de Eiffeltoren en is GOED!

Na de Eiffeltoren zijn we naar de Notre Dame toe gegaan! Hier hebben we ook weer, als toeristen, foto's gemaakt! Je kan er geen genoeg van krijgen!

Daarna zijn we, JA MAM, naar Latin Quarter gegaan, naast de Notre Dame. Dit is echt gaaf: hier zitten allemaal restaurantjes, Jazz club, Pianobar, Cocktailbars en terrasjes! Ook zitten hier veel Gyros tentjes! Vooral in de avond leeft het hier echt!
Vorige keer ben ik hier al met Thijs geweest, echt super leuk is het!
Wij zijn een Cocktailbar met HAPPY HOUR ingedoken! Lekkere cocktail gedronken en zijn daarna bij een leuk restaurantje uiteten gegaan!

Dat was het dagje Parijs voor vandaag.

Binnenkort wil ik nog graag een vaartocht over de Seine maken of met een dubbeldekker ala Londen bus door Parijs rijden.
En natuurlijk naar Disneyland! :) Blijft gewoon leuk!

XX

• 17 Augustus 2011 - 10:22

Marjan:

wat een schitterende taart ,complimenten.

• 29 Augustus 2011 - 17:26

Frank Marcus: