Quatorze Juillet - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Quatorze Juillet - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Quatorze Juillet

Door: nannekemarcus

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

15 Juli 2011 | Frankrijk, Chevreuse

Gisteren was het een nationale feestdag in Frankrijk. Ze vierde de bevrijding van Frankrijk. In de avond zou er een feest plaatsvinden in het Chevreuse. Na werken, slapen of computeren zijn we naar het dorpje toegelopen (15 min.). Eenmaal daar aangekomen was het best wel druk daar en stonden er veel auto's. Er was een DJ en allemaal dranken stands. We hebben een flesje rosé gehaald en zijn een beetje gaan dansen.

Om 23:00 uur kwam het vuurwerk! Echt super mooi. Vooral zo midden in de zomer, echt WAUW.
Het vuurwerk heeft geloof ik wel 15 minuten geduurd als het niet langer was!

Na het vuurwerk zijn we de dansvloer opgestapt en wezen dansen met zijn alle. Het was een erg gezellig avond in onze nieuwe woonplaats CHEVREUSE!

Rond 1 uur was het hier al afgelopen en zijn we terug naar het kasteel gelopen en gaan slapen.

Nu nog 2,5 uur te gaan in de receptie... En dan zit het er al weer bijna op voor vandaag!

XX

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011