avondje Parijs, vrije dagen - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu avondje Parijs, vrije dagen - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

avondje Parijs, vrije dagen

Door: nannekemarcus

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

18 Juli 2011 | Frankrijk, Chevreuse

Op zaterdag 16 juli zijn we in de avond, na een kartonnen pizza (JA, ik mis Italie), naar Parijs gegaan met de RER. In Parijs aangekomen zijn we in een loungebar/ club beland. Hier was het snik heet en peperduur.

Dan betaal je al 10 euro voor je drankje, is het half warm en je krijgt het in plastic. Holadieeeeey.

Rond 02:00 zijn we naar buiten gegaan. Daarna afgedwaald en een taxi naar de Eiffeltoren genomen (bekend terrein). Hier hebben we nog even buiten gelopen, maar al snel ging het weer regenen en hebben we een taxi aangehouden! Met de taxi zijn we naar Chateau de Meridon in Chevreuse gereden.

Op zondag had ik vrij, dus heb tot 14:00 uit kunnen slapen! ;D. Gisteren verder weinig gedaan..

Vandaag, maandag, ben ik weer lekker VRIJ! Olee. Verder een beetje FAME (film) gekeken en gecomputerd. Aan het einde van de middag even in de keuken geholpen met appeltaarten bakken, ik verveelde me zo erg! ahaha.

XX

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011