Weekje Nederland - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Weekje Nederland - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Weekje Nederland

Door: nannekemarcus

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

07 Augustus 2011 | Nederland, Gouda

Op maandag 1 aug hebben papa en mama, Thijs en mij, opgehaald op het kasteel. We zijn toen doorgereden naar het noorden van Parijs. Hier woont Joani (met haar man Nigel), de nicht van papa.
Hie werden we heel gastvrij ontvangen, hebben we een lekker diner gehad met salade, kaas, vers brood en lekkernij van de bakkerij als dessert.

De volgende ochtend hadden we een heerlijk ontbijt en zijn we rond 10 uur naar Nederland vertrokken.

Tegen de avond kwamen we thuis aan. In de avond zijn we nog even naar de Zalm geweest, lekker op het terras gezeten.

Woensdag zijn Thijs en ik naar Amsterdam geweest. Naar een vriend van Thijs, Ollie, die net een nieuwe kamer daar heeft. Ook zijn we even wezen winkelen in Amsterdam. Daar heb ik nieuwe VANS gekocht.
In de avond hebben we samen tapas gemaakt!

Donderdag zijn we met de familie Bosma naar Harry Potter deel 7 part 2 geweest! Traditie..
Daarna zijn we lekker wezen wokken in Alkmaar.

Vrijdag zijn we naar oma Trudy gereden. Ik in de auto achter het stuur! Ging goed! Gezellig bij oma geweest. In de avond hebben we lekker thuis gegeten. En in de avond hebben we weer op het terras gezeten bij de Zalm.

Zaterdag zijn Thijs en ik nog even naar de stad in Gouda geweest. En rond 13:00 ben ik naar Rotterdam vertrokken.
Ik had de Thalys van 13:58. Rond 16:35 kwam ik aan op Garde du Nord Paris. Vanaf daar moest ik een uur met de metro, maar door opbrekingen duurde het 1,5 uur!

In de avond hebben Sharon en ik nog een filmpje op de kamer gekeken!

XX

  • 07 Augustus 2011 - 11:52

    Frank Marcus:

    Ja, zo'n week is zo om. Maar wij vonden het fijn je weer een paar dagen thuis te hebben/mee te maken. Je doet het geweldig, we zijn erg trots op je, Nanny! Tot gauw weer - het is immers zo 23 dec....... ;-)

  • 07 Augustus 2011 - 19:00

    Emmy Van Someren:

    Hi Nanneke, binnenkort hebben we weer ons 3 maandelijkse dineetje met jouw ouders. Dan horen we alle verhalen omtrent jouw stage.
    Heel veel succes en ik blijf het lezen hoor. Liefs vanuit Voorschoten, Hugo en Emmy

  • 08 Augustus 2011 - 18:21

    Nanneke:

    @ Frank, Jaa, ik weet het. Maar eind September kom ik een klein weekje naar huis toe! Heb tenslotte nog vakantiedagen!

    @ Emmy: Aah gezellig! Veel plezier alvast met het 3 maandelijkse dinertje! Groetjes terug vanuit Chevreuse, Parijs, France!

  • 16 Augustus 2011 - 10:37

    Tom En Dieck:

    Lieve Nanneke,

    Je ouders stuurde ons jouw link!

    Wat fantastisch om stage in Frankrijk te mogen lopen. Graag houden we ons op de hoogte van jouw belevenissen in La Douce France.

    Veel plezier en vooral een leerzame periode toegewenst. Geweldig zo'n ervaring.

    Liefs, Tom en Dieck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 28129

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: