Dagje Parijs met Thijs 2 - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Dagje Parijs met Thijs 2 - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Dagje Parijs met Thijs 2

Door: nannekemarcus

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

29 Juli 2011 | Frankrijk, Chevreuse

Vandaag zijn we heen ook wezen lopen. Een nieuwe route uitgevonden. Wat mis ik de bergwandelingen van Italie niet zeg... Door de hitte, niet gekleed op een wandeling, naar de RER gelopen.
Vandaag zouden Thijs en ik hoe dan ook de Eiffeltoren op gaan. Eenmaal rond 2 uur bij de Eiffeltoren aangekomen, hadden we toch wel heel veel zin in KFC hot wings. We hebben Marese gesms’t voor het juiste metro station.
Zo zijn we bij Chatelet-les-Hales uitgekomen. Al snel vonden we de KFC en hebben we lekker gegeten. Ineens zagen we dat we bij Centre Pompidou waren uitgekomen. Hier ergens ook nog wat gedronken en een beetje gewinkeld. Bij six (iets wat je in Nederland ook gewoon hebt) een leuke sjaal gekocht!
Toen zijn we rond 18 uur terug gegaan naar de Eiffeltoren om er als nog op te gaan (zoals gepland). Staan we in de rij, staat er ineens: TOP CLOSED. Wij uit de rij gestapt, omdat ik graag tot de top wilde.
Daarna zijn we naar boven gelopen, om te zoeken naar een leuk betaalbaar restaurantje. Dit was niet te vinden, dus zijn we in de metro gestapt. Eigenlijk wilde we naar Chevreuse terug gaan, maar zijn toch maar uitgestapt bij Chatelet-les-Hales. Hier overgestapt naar de Notre Dame.
Uiteindelijk hebben we bij een heerlijke pizzaria gegeten, Thijs pizza en ik lasagne. Vanaf de 1e verdieping van het restaurant had je een mooi uitzicht op de Notre Dame.

Na het eten nog eventjes door het bruisende restaurantleven van Parijs gelopen. Super leuk om dit mee te maken!

XX

• 01 Augustus 2011 - 06:34

Daan:

Klinkt allemaal goed nan ;). Ben alleen vanaf vanavond op vakantie voor 10 dagen dus ik zie jou niet meer als je paar dagen thuis bent.

x