Ik weet geen titel meer.. - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Ik weet geen titel meer.. - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Ik weet geen titel meer..

Door: nannekemarcus

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

10 Juli 2011 | Frankrijk, Chevreuse

Gisteren avond was er een bruiloft in het kasteel. Wij waren allemaal al boven, lekker aan het chillen met een drankje, lekkers en kaarsjes. Opeens gaat om 23:00 uur het brandalarm af! (we hadden die week het er nog over gehad: we moeten een brandoefening doen!).
We keken elkaar aan, zeiden niks, ik blies de kaarsjes nog uit en zijn naar beneden gesprint (3 trappen).
Beneden aangekomen, stonden de bruiloft gasten kei hard door te feesten! hahahahaha
Wij met zijn 7en in paniek buiten. Bleek er iets met de dessert te zijn. Gewoon kaarsjes met sterretjes erin...

De ober kwam voor de schrik champagne brengen!
LIEF.

Toen zijn we naar boven gegaan, KLAAR WAKKER op de kamer gezeten en langzaam inslaap gevallen.

Vandaag om 14:00 uur begonnen in de keuken aan de AFWAS. Daarna 4 appeltaarten gebakken voor het dessert, personeelssalade gemaakt en weer afgewassen. Ik ben sinds een half uur geleden klaar. Nu ga ik maar naar boven: film kijken..

Om 7:30 weer het ontbijt verzorgen!

OJA, er was JAZZ FM in de keuken, met buitenlandse stemmen; deed me denken aan de autoreizen richting CALDONAZZO! :)

XX

• 10 Juli 2011 - 21:41

Arie (aka Tom):

Hahaha jij was al bang dat jullie de lul waren met jullie kaarsjes :P

• 13 Juli 2011 - 13:32

Marga:

Hoi Nanneke,

Kijk nog regelmatig.
    Heb jij nu een vast rooster van werkzaamheden of wordt er iedere dag verzonnen wat jullie mogen doen?

groetjes
    Marga

• 14 Juli 2011 - 13:51

Nan:

Hee tante!

We hebben per week een ander rooster. De ene week receptie of housekeeping of keuken of invaller(wie vrij heeft; daar val je in!).

XX