Einde van de STAGE! - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Einde van de STAGE! - Reisverslag uit Chevreuse, Frankrijk van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Einde van de STAGE!

Door: nannekemarcus

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

02 September 2011 | Frankrijk, Chevreuse

Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien al wisten: ik ben weer in Nederland sinds gister avond!

Dinsdag is er een vergadering erg uit de hand gelopen, waardoor bijna iedereen huilend de vergadering heeft verlaten...
De eigenaar en zijn vrouw stonden niet open voor veranderingen en bemoeide zich werkelijk overal mee!

Die zelfde avond namen we contact op met onze stagebegeleider! Die heeft naar ons verhaal geluisterd en ons gekalmeerd.

De volgende avond is hij richting Chevreuse gereden samen met onze SLB begeleidster.

Met als doel alles te repareren. Hierop volgde individuele gesprekjes. Na deze gesprekjes kwam er iets naar boven wat niet kon.

School heeft toen in overleg met de eigenaar besloten deze stage te beëindigen.

Maandag moeten we alle 8 naar school komen om onze stage af te kunnen maken!
Waarschijnlijk word dat voor mij in Scheveningen!

Ik hoop dat jullie wel genoten hebben van al mijn verslagen!

XX

• 02 September 2011 - 17:32

Daan:

Beetje jammer dat er niet wordt vermeldt dat ik mijn vrije dag heb opgeofferd om jullie op te komen halen ;)

• 03 September 2011 - 21:29

Frank Marcus:

En gelukkig is iedereen veilig thuis gekomen! Toch een mooie ervaring hoor! Bovendien leren mensen vaker meer van dingen die NIET goed gaan ;-)

• 11 Oktober 2012 - 00:08

Frank:

En nu inrichten voor Florida ;-)

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011