Laten we gek doen; gewoon 2 verslagen op 1 dag.. - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Laten we gek doen; gewoon 2 verslagen op 1 dag.. - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Laten we gek doen; gewoon 2 verslagen op 1 dag..

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

16 Februari 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Afgelopen week is het niet zulk lekker weer in Florida. Op donderdag was er zelfs een "Tornado Warning at Palm Beach".. Het regent veel (als ik op werk ben!) en de zon is verrrrrrr boven de wolken..

Van de week de sleutel van de brievenbus gekregen: ooeehh ik had post! Thank u mamma, pappa & Tom, Houtjes, tante Marianne en de moeder van Mike.
Was erg leuk om post te krijgen. Bij deze: de sleutel is weer terug naar Broken Sound, dus stuur niks naar mijn huisadres.
Dit is het postadres:
Nanneke Marcus
Broken sound Club
2401 Willow Springs Drive
Boca Raton, FL 33496-2812
USA

Valentine's Day - Bad luck for Nan
In de morgen brak ik in alle haast mijn ketting. -Hij was maar $3,- bij de Forever 21, maar dat maakt het niet erger- Op werk aangekomen stond ik op de floorplan in de drukste area: naast het buffet.
Aan het begin ging het nog goed. Maar je kan chargen voor: lunchbuffet, maar als ze alleen omelet, soep of een sandwich nemen, hoeven ze minder te betalen. Heel krom geregeld allemaal. Want daardoor was ik de draad kwijt. Er zaten namelijk 7 verschillende members met ieder hun eigen nummer aan de tafel. Vervolgens kwam er een nieuwe tafel die allemaal van het menu wilde bestellen. Hiervoor hebben we een Ipad, maar dat is meer voor de show dan voor de handigheid. Want dat werkt voor geen meter. Dus daardoor duurde het super lang voor ik de bestelling had geplaatst. Sooooo the complaining started all ready...
Daarna kwamen beide managers na elkaar: the are complaining. bladieblaaaaaaaa.
Waardoor ik het niet meer trok en er door heen zat. Iedereen was erg aardig en hielp gelukkig mee. Uiteindelijk was het opgelost en kon ik verder met de nieuwe members die alweer aan de tafels zaten!

Na al deze ellende was ik glazen aan het poleren met Gene. Ik verplaatste iets, waardoor ik de kan met heet water omstoten; op mijn arm. Mijn hele onderarm was verbrand. Maar iedereen was weer erg lief en hielp mij met een gel en verband om het te coveren.

Gister avond toen we thuis kwamen lagen er lieve chocolade lolly's van onze huisgenoot voor Valentijnsdag!
'S avonds lekker tussen de regen door naar Publix gereden om avond eten te kopen. Daar kwamen we Dyl en Nick nog tegen.
Toen we naar buiten liepen waren onze fietsen weg...
Funny guys. Hadden ze het om de hoek gezet..
Wij als een gek de boodschappen neergegooid, hun fietsen op de kop gezet (we werden raar aangekeken off course haha) en snel weg gefietst. Thuis lekker gegeten en in de avond met zijn alle film gekeken.

Na deze ellende van gister dacht ik dat het over was, tot ik vanochtend opstond. Ik kwam uit de badkamer, wilde Gene erin, was de badkamer opslot terwijl wij beide buiten stonden.. (zijn ronde deurknoppen met een drukbutton). Ik als een gek het proberen open te krijgen, lukte niet...
Uiteindelijk open gekregen met een nagelvijl!
Toen de garage open ging; lekke band...... Bad luck. Dus ik ben bij Gene voorop de fiets gesprongen, jaaaaa: op het stuur..
Gelukkig kwamen we na 200m Rocco (de chauffeur vd club) al tegen. Hij heeft mij op de club afgezet en mijn fiets thuis gemaakt en naar werk gebracht! JEEEEEJ.

De rest van de ellende ga ik jullie besparen, want ik moet de was nog in de droger doen ajuuuu.

XOXO

Oja; de F&B director (he likes Dutchies) zei gister nog: ooooh girl, you're way to pretty to work in the food and beverage. You should be a model. Maar dat laat ik maar aan mijn nichtje Sarah over ;)

  • 16 Februari 2013 - 12:34

    Ineke Marcus:

    Hoi, Nan

    Hopelijk is het over met de pech. Kan natuurlijk gebeuren! Is het weer goed gekomen met je arm?
    xxx mam

  • 16 Februari 2013 - 15:08

    Nanneke Marcus:

    mijn arm is nog wel beetje rood bij m'n pols, maar het trekt al weg.
    Ik kan ermee douchen ;)
    Vandaag lekker single dienst! jeej

    loveu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 28106

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: