Last week of fun - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Last week of fun - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Last week of fun

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

07 Juni 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

HOLIDAY

Niet zo zonnig als verwacht.. Maar op zaterdag zijn Genevieve en ik naar de Everglades gegaan, iets van Florida. Het weer zat tegen, maar klaarde met een volle hete zon op toen we in Fort Lauderdale aankwamen. Hier met de airboat wezen varen, wat een herrie. Wilde krokodillen gezien. Na de 20 min airboat kon je nog naar de "zoo". Wij naar de zoo, slangen vastgehouden en natuurlijk een baby alligator! Daarna nog even een show gezien waar een vent stoer deed met een krokodil. Beetje freaky. Mam, je zou het enig gevonden hebben... haha
Daarna wilde Rocco nog wel even langs Sawgrass, naja daar zeggen deze meiden geen nee tegen. We hadden echter maar een uur, helemaal naar de andere kant van de mall afgedwaald om naar Victoria Secret en Forever 21 te gaan. Deze mall is de 2e grootste toeristen attractie van Florida.

Op dinsdagochtend zouden we KEY WEST gaan. Samen met Nick en zijn moeder de auto gehaald, duurde ook weer een eeuwigheid. In een super mooie zacht bekleedde Nissan de rest opgehaald en met zijn alle naar Key West gereden. Onderweg nog een paar keer gestopt. Ook in Key Largo bij een super leuke winkel, echt wat voor jou mam en we zijn er nog wel langs gereden..
Eenmaal aangekomen bij het hotel konden we nog niet inchecken. De meest rare figuren liepen er al rond, maarja het was het goedkoopste. Toen maar Key West verkend met de auto en te voet. Ondertussen ook opzoek naar Michaels (ons klasgenootje) zijn stageadress. Uiteindelijk gevonden, super mooi hotel met een mega tuin aan het strand en de zee.
Lekker naar de pier gereden om lekker wat te drinken. Vervolgens had Michael ons met toeval daar weer gevonden.
Uiteindelijk in het hotel belandt, was het toch best oke voor die prijs, lekkere bedden.
Hier omgekleed, drankje gedaan en bij de haven uiteten geweest. Was erg gezellig met iedereen. Daarna begon het; stappen in Key West op dinsdag..
Kwamen we ineens bij de "Whistle bar" waar we naar 3 hoog moesten. Daar naar binnen keek ik om me heen en zag mensen in bikini dansen, dacht ik.. Maar na 5 min zag ik mensen aan de bar zich uitkleden. Waren we in een nudisten roof bar belandt.. Bejaard Key West liep naakt op dat dak, ahahahahahahah.
Daarna terrasje gepakt bij de Dollar bar. Hier is het traditie je namen op een dollar te schrijven en deze op de muren te nieten.
Uiteindelijk voor mijn gevoel heel Key West bewandeld op mijn hakken en belandt in een uitgaansbar.

De volgende dag ONTBIJT BIJ IHOP (wat is IHOP? Dat is een pancakes restaurant). Vanaf dag 1 wilt Gene hier al heen en we hebben nu nog 5 dagen over en ze is er eindelijk geweest!
Lekker French Brioche toast op met aardbeien en bessen. Het weer was weer om te huilen, dus lekker troepjes gekocht in de souvenirwinkeltjes.
Uiteindelijk rond 4 weer vertrokken richting Boca. Na de keys nog even wat gegeten en doorgereden naar huis.
Was super gezellig die 2 dagen!

Vandaag even afscheid genomen op werk. Nog even snel bloemen gehaald met Gene voor Carol (die regelt alles voor de interns). Met onze Yellow Broken Sound Cape op de fiets door de stromende regen naar de club gegaan. Daar documenten geprint, paycheck gehaald (nog best veel!) en afscheid genomen van de managers en de keuken. Morgen is ons afscheidsfeestje waar de rest heen komt.

3 days left and it will be sunny at sundayyyy :)

XOXO

• 08 Juni 2013 - 01:03

Frank Marcus:

Nou, zo zijn die 5,5 maanden toch razend snel verlopen.... Veel (taal) geleerd en een hoop fun gehad. Nu terug naar de Nederlandse realiteit. Je gaat Florida vast nog missen..... Maar wij vinden het wel fijn als dit Zonnetje weer naar huis komt! Geniet er nog maar een paar dagen van, voor je het weet zit je in the plane....
    Hug - daddy