Broken Sound - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Broken Sound - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Broken Sound

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

16 Februari 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Oke, I will explain you Broken Sound..

Ik werk op de "Main Course" van de Broken Sound Club. In de "diningroom" speelt het allemaal af.
Lunch
Ma, di, woe, vrij, za is er altijd lunch buffet en op zondag brunch buffet.
Avond
MA: Burger night (The members love it)
DI: Red Hot Tuesday (A La Carte)
WO: Toscane night (buffet)
DO: Nothing, only when there is a event..
VR: A La Carte night
ZA: Always a Bar Mitswa or a wedding
ZO: Theme night (Mardi Grass, American final soccer games etc.)

De members hebben allemaal een villa in Broken Sound (1600 totaal). De members hebben allemaal een membernummer waar wij alles op moeten charge. Elke maand betalen zij de rekening.
Members are no lives
Members are always complaining
Members are not nice
Maar dat val best mee. 9/10 zijn tegen mij super aardig. Ze zijn vaak geïnteresseerd waar ik vandaan kom, wat ik hier doe of ik het naar m'n zin heb.

Er zijn ook BQT partijen waar ik op moet werken. Zoals het al eerder genoemde Wicked ladies golf, men golf and The Ladies Tennis Diner Dance. Deze partijen zijn erg simpel, maar wel leuk om te werken.

Een week terug was er ineens een member die 40 jaar terug 6 jaar in Utrecht gestudeerd had. Hij was helemaal in de glorie dat hij weer Nederlands kon praten, omdat hij helemaal geen vrienden meer heeft die Nederlands praten (what I said: no live..)
Hij was wel super lief en heeft met ons allemaal een praatje gemaakt, super leuk!

Ook had ik een member die veel interesse toonde en op een gegeven moment zei: "Can I see your shoes?"
Ik keek hem aan van... okee.. "Oooooo there not wooden.." haha

De laatste 2 weken kregen we maar 1 dag vrij, maar wel 3 double shifts... MENSEN: IK MOET OOK HARD WERKEN ;D.
Maar op het werk is het vaak zo gezellig dat het totaal niet erg is!

XOXO

  • 23 Februari 2013 - 09:06

    Frank Marcus:

    Je schrijft hele leuke verhalen hoor! Ook leuk om later terug te kunnen lezen. Hug - daddy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 28138

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: