More fun in Florida - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu More fun in Florida - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

More fun in Florida

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

16 Mei 2013 | Verenigde Staten, Key Largo

Hooooowdi haaaai,

I'm back for part 2 with my parents.
Na 3 dubbels gewerkt te hebben op zondag, maandag en dinsdag, was het woensdag weer tijd om gezellig iets te doen met pappa en mamma.
Rond 8 uur afgesproken, werd Nan om 7:58 wakker van een trillende telefoon... -_-
Uiteindelijk nog snel vertrokken, op naar Key Largo (1 van de Keys die je tegen komt op weg naar Key-West far far away).
Aangekomen in Key Largo zagen we een bord: DOLPHIN SWIM!
Het stuur werd gelijk omgedraaid want Nan moest en zou zwemmen met dolfijntjes :).
Eerst kregen we een uitleg over de dolfijn en het zwemmen met de dolfijnen zelf, best interessant. En opvallend veel Nederlanders daar (voelde gelijk als vakantie.... ala Caldonazzo haha).
We gingen met zijn 3e in het water (Nee, die andere 2 waren niet mijn ouders. Frank:"Ga toch niet met die beesten zwemmen, die smaken vast veel lekkerder.."
Ik mocht eerst een handje geven, naja een flipper.
Daarna kreeg ik een kus van mijn scheefbek dolfijn Samantha.
Werd ik vooruit geduwd bij mijn voeten, zowel op de buik als op de rug. Aan de vinnen blijven hangen, hoepels in de lucht, de dolfijntjes Kimbit en Samantha laten "zingen". FUNNNNNN!
Was super leuke ervaring! Jaloers? mag best ;) hihi

Daarna naar Pennekamp in Key Largo gegaan, op een boottocht van 2,5 uur met een glasbodem. Hier waren allemaal visjes te bewonderen, maar na 10 min ging ik weer verder zonnen op het dek, moet een beetje getint blijven.
Na de boottocht lekker bij een lokaal visrestaurant gegeten en terug naar huis gereden.
Hier gelijk omgekleed om naar Blue Martini te gaan voor de laatste avond stappen met onze huisgenoot, was weer een leuke avond.
De volgende dag weer om 10 uur opgehaald door pap en mam.
Naar de mall in Boyton Beach geweest, schoenen voor de jongens gekocht, jaja er wordt aan ze gedacht!
Daarna nog lekker naar het strand geweest en voor het eerst de zee in geweest. Was erg gezellig :).
In de avond zouden we gaan BBQ'EN met alle Dutchies.
We hadden lekker eten ingekocht, en jahoor op weg naar huis donkere wolken, maarja dat weerhoudt de familie Marcus niet van een BBQ.
Dus gezellig met zijn alle geBBQ't bij de pool in San Marco (ons apt terrein.)
Daarna gezellig weer in de avond uitgeweest naar een andere tent in Boca.
De volgende dag gezellig ontbijt gehad om 9uur in het hotel waar pap en mam verbleven. Afscheid genomen en daar ging ik weer op mijn bike, SEE YA IN 1 MONTH!
Echt een leuke tijd gehad pap en mam! See yous at the airport ;).
Love you.

OJA; OVER 14 UUR ZIT IK IN NEW YORK PEEPSS!
4 days off, 4 days spending with friends, 4 days no Broken Sound, 4 days in the city, 4 days FUN!

XOXO

• 16 Mei 2013 - 13:17

Ineke Marcus:

Hoi, Nan
    Het was een lange reis terug met het wachten na het wegbrengen van de auto en de overstap.
    's Nachts weinig geslapen, maar de erge jetlag van de vorige keer is uitgebleven. Ik slaap nu gewoon erg laat in, maar slaap de tweede helft van de nacht als een blok.
    Vandaag krijgen we Bruce en Bonnie uit Canada te logeren. Zij gaan zondag weg. Maandag reunie en donderdag op naar Lourdes. Maar jij gaat eerst nog naar NY. Heel veel plezier en geniet ervan.
    xxx mama