Parents are here part 1 - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Parents are here part 1 - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Parents are here part 1

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

05 Mei 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Op oranje nacht hebben we de vlaggetjes en ballonnen buiten gehangen. Daarna zijn we naar een leavingparty van de barman gegaan bij de pool. Naja je raadt het al, een paar jongens vlogen de pool in. Een van de Engelse jongens knuffelt mij altijd en nu ook. Waarna die ineens mijn arme omhoog deed en me zo optilde. Toen schreeuwde ik:" MY SHOESSS", ik wist toch al dat ik in het water zou belanden. Naja na mij volgende de 20 andere die daar zaten hahahah. Was leuk avondje tot de politie kwam.. Wij met zijn alle naar een apt. gegaan. Waar er naar een uur ook weer politie voor de deur stond...
Op koninginnedag tot 4 gewerkt en daarna zouden we gaan bbq'en wat regen werd.. Dus uiteindelijk HB op de bank gegeten met shotjes Oranje Bitter!

Jaaaaaaa, het is 1 mei; pap en mam komen langs voor 10 dagen! Ze waren rond 16:30 geland op Fort Lauderdale en waren rond 19 uur in Boca belandt als een stel ramptoeristen.. Het makkelijkste hotel konden ze al niet vinden, dus vertelde ik ze om mij op te halen bij de tweede San Marco gate. Naja je raadt het al: ze stonden bij de eerste gate. Met hun naar het hotel gereden, heerlijke kamer hebben ze, haha. Helaas slaap ik gewoon in mijn apt.
Snel de koffers gedropt, stroopwafels en kaas met liefde in ontvangst genomen oehoeeeee :). ECHTE KAAS, geen plastic voor deze Gouwenaar.
Daarna lekker bij de Cheesecake Factory wezen eten en bij gekletst.

Op donderdag moest ik even werken van 10-4 en daarna zouden ze mij weer ophalen. OJA, het regende hier vanaf dat ze aankwamen.. holadiheeee.
En dus donderdag enorme regenbuien vanaf 10 uur 's ochtends. Dus ja, dan bel je de chauffeur van de club omdat je niet nat op werk wilt aankomen en het toch wel makkelijk is! haha.
Heel de dag heeft het geregend, straten werden zelfs afgezet door overstromingen en grasvelden leken net meren.
Na werk opgehaald en naar de Mall gereden even snel gewinkeld en daar lekker uiteten geweest. "Wonderfull" zoals pap steeds zegt (vergeet het heerlijke Nederlandse accent vooral niet toe te passen als je dit leest).

Vrijdag was ik vrij dus zijn we naar West Palm Beach gereden (er was weer regen voorspeld, maar het was toch echt zonnig!). Daar naar de harbour geweest (wat een joekels van huizen, wauw) en lekker calamaris gegeten op een terrasje. Erna nog een klein rondje gelopen (naar de auto ;)).
Het was zo warm dat we dachten:"laten we gek doen en naar het hotel zwembad gaan". Eenmaal daar liggende ging het regenen naar 15 minuten, maarrrrrrr Frankie heeft gezwommen hoor!
Na de regen dacht ik een leuke poging te gaan doen om naar huis te lopen (10a15 minuten). Halverwege begon het natuurlijk al lekker te miezeren...
Mensen zullen wel gedacht hebben: wat is dat voor ramp toerist, ze schuilt onder een boom (het regende nu wel dan he).
Naja een boom is ook niet waterdicht, dus ik besloot maar te gaan rennen.. op slippers... Dat werd na een paar meter doorgezet op bloten voeten, mensen zullen wel gedacht hebben; wat een gek!
Vlak bij huis, helemaal verrot en doorweekt, ga ik me toch een partij hard onderuit... voor de file... Mensen zullen wel gedacht hebben..... (vul deze zelf maar in).
In de avond gezellig met mijn ouders en Gene naar Delray geweest om een hapje te eten, erg gezelllig en lekker!

Gister nog even een kort nachtje beleefd, Blue Martini kon niet achterblijven deze week, dus lekker even een dansje gedaan.

Vandaag lekker naar Miami Beach gereden, ontbijtje genuttigd op Ocean Drive. Daarna heb ik ze maar even rondgeleid in Miami Beach. Was erg geslaagd, maar de tijd vloog om..
Daarna nog even Sawgrass geweest, 2e na grootste "attractie" voor toeristen in Florida (Outlet mall). Guess who was leaving the mall with a bag? Frankkie.
Daar ook nog even lekker noodles soep en sushi rolls op. Jaa dat was me weer een dagje wel!

Nu moet ik zondag, maandag en dinsdag dubbel werken (jajaa, je moet er wat voor over hebben als je een extra dag vrij wilt...)
Drie dagen no life, jeeeehj. Adiossss

XOXO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 28150

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: