Internparty and more - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Internparty and more - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Internparty and more

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

25 April 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Na 2 weken weer een verhaaltje. Ik moet namelijk wel eerst wat meemaken voordat ik hier kan gaan typen.. ahah

Bij Broken Sound heb je ook "boardmembers", waaronder een president mister Sneijder. Hij heeft met een aantal boardmembers gisteren een Internparty georganiseerd in zijn eigen vila/ mansion/ levensecht Barbie huis. WAUWWW, een waterval met rivier in huis, een mega gave tuin. Op het bubbelbad een podium gebouwd met een band, een bar en allemaal eten! Echt een onwijs gaaf feestje. Op een gegeven moment gingen we met een aantal meiden het podium zelfs op, super gezellig. Ook een aantal maakten er een poolparty van! We zouden erna uitgaan, dus ik bleef liever op het droge. (zie foto's als je jaloers wilt worden, haha)
Na het feest met zijn alle uit geweest in Blue Martini.

Volgende week komen pappa en mamma na weer hard gewerkt te hebben, een wel verdiende vakantie met hun favoriete dochter voor 10 dagen! :)

Heb op mijn vrije dagen niet veel gedaan, lekker bij de pool gelegen (veelste warm). Maarja we kunnen er beter van genieten want vorige week was het 4 dagen regenachtig weer, hoosbuien. 1 keer zijn we na werk in de Broken Sound vrachtwagen gegaan met de fietsen om vervolgens thuis gebracht te worden! haha.

Zitten op de club ook echt lieve members. Een man die noemt mij altijd "Mine little tulip from Holland" haha. En vorige keer was een member helemaal "weg van me". Hij zei dat ik de mooiste persoonlijkheid had die er rond liept en dat ik rustig was en precies prettig bediende. Vervolgens heeft tie dit ook 10 min aan de manager lopen vertellen haha.

Het wordt ook steeds rustiger op de club. Veel members gaan terug naar New York, New Jersey etc, ze zijn hier alleen voor het winterseizoen (het zonnige winterseizoen :) ).
Daardoor staan we soms met te veel personeel. Van de week heb ik allemaal dingen lopen poetsen, kwam ineens de banquetmanager naar mij toe met een box van Dunkin' Donuts, super lief. Omdat ik zoooo hard werkte, hahaha.

Van de week ook nog verrast met een pakketje, ORANJE pakket. Super lief van de Houtjes en tante Marianne! Ga het zeker gebruiken aanstaande dinsdag! Ik maakte het open en alle andere Dutchies waren ook erg nieuwsgierig, dus alles gelijk uitgepakt haha. DInsdag helaas wel overdag werken, maar de volgende dag vrij. Dus in de avond lekker bbq'en en een feestje bouwen.

XOXO

  • 26 April 2013 - 13:09

    Ineke Marcus:

    Hoi, Nan
    Dat ziet er geweldig uit. Papa is het hele weekend nog aan het werk. Ik heb de afgelopen week voor Christien ingevallen, i.v.m. een knieoperatie, dus ik ben nu ook wel moe. Heb inmiddels een lekker stuk, ingesealde, kaas voor je gehaald, dus als je nog iets nodig hebt, moet je snel zijn. Ik kan het alleen nog maar tot en met maandag halen.
    We kijken er naar uit.
    xxx mama

  • 26 April 2013 - 14:57

    Colette:

    Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    Wat een genietings lees ik toch weer. Heerlijk :) Veel plezier volgende week met je papi en mami!

    x

  • 26 April 2013 - 18:17

    Nanneke Marcus:

    mam: heb je emailtje gestuurd ;) Hier kunnen jullie lekker uitrusten!

    Thank u Colettttt! Gaat zeker wel lukken hihi. Zie je gauw!

  • 27 April 2013 - 09:00

    Frank Marcus:

    Nog een paar nachtjes - we kijken er erg naar uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 28081

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: