IT'S MY BIRTHDAYYYYYY - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu IT'S MY BIRTHDAYYYYYY - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

IT'S MY BIRTHDAYYYYYY

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

10 April 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

6 dagen werken... Maar op zaterdag avond net op tijd klaar op werk (23:45) om op tijd naar huis te gaan. Door Gene en Nick waren we binnen 10 min thuis (die fietsen nooit snel... Dus ik dacht, whatt?)
Thuis in de douche gestapt, eenmaal eruit in de slaapkamer ging de deur open en werd er "happy birthday" gezongen met een chocoladetaart en fakkels erop. Door de fakkels ging het brandalarm alleen wel af, hahaha.
Daarna lekker taart gegeten ene wat gedronken. Drie uur bedje ingedoken, want de volgende dag vroeg op.

Off to the waterpark Rapids in West Palm met Gene, Dyl, Nick en z'n vriendin. Was super rustig in het park, na 2 uur werd het wel drukker. (foto's volgen!). Super veel slide met banden met 4 personen, maar we waren met zijn 5en. Dus de jongens gingen samen en de meiden. Toen ik 1 keer met de jongens mee ging, ging het wel gelijk 10 x hoger in een halfpipe.
Had an awesome day!
Daarna is Gene naar Miami gegaan, op haar tante op te zoeken.
Het gekke kind douwde nog even 3 papiertjes in mijn hand en rende naar Rocco die haar weg zou brengen.
Uit werk kwam Lisa naar mij toe om gezellig te kletsen, wat te drinken en te wachten op de andere om naar Delray te gaan (ja pappa, "DE hoofdstraat" Atlantic Avenue bezocht.. haha

-Terug naar de briefjes: Omdat Lisa Irish is vertaalde ik de briefjes tijdens het lezen, daardoor duurde het even voor ik het zelf door had, hahaa.
Uiteindelijk moest ik mijn verjaardagscadeautje vinden. Super lief dat ze dat heeft kunnen geheim houden, omdat we 24/7 met elkaar leven. Kreeg een Victoria Secret cadeaubon, aangezien ik in 3 weken tijd al 2 bikini's daar kocht, haha. Ook van Lisa had ik er 1 gekregen en van mijn huisgenootje Macy card!
Dus ik kan weer gratis shoppen hoor.

- Terug naar Atlantic Avenue. Met zijn 6en in de auto gepropt richting Delray. Uiteindelijk leuk restaurantje gevonden, eindelijk geen frietjes op mijn bord ;D. Super leuke avond gehad en een Bday cake, incl haar.... Ik dacht dat het caramel was, maar toen was het toch echt een haar. hahahaha

Bedankt voor de kaartjes (die al binnen zijn) Fam. Krijnen, moeder van Mike en pappa en mamma. En alle andere lieve felicitaties! <3

XOXO

  • 10 April 2013 - 19:24

    Colette :

    en mijn mooie zangtalenten:)
    Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!
    Liet het weer het hier maar eens toe dat ik een bikini kon gaan kopen.
    x

  • 10 April 2013 - 22:41

    Nanneke Marcus:

    Met de zachte G, GE-WEL-DIG :).
    Victoria Secret heeft leukeeee hihih
    xxx

  • 15 April 2013 - 06:49

    Frank Marcus:

    Weer een leuk verslag! Fijn dat je ons zo laat meeleven hoor.... Liefs van je pappie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 28079

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: