3 months Boca - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu 3 months Boca - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

3 months Boca

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

01 April 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Vorige week maandag was het Passover. Het Joodse paasfeest vol rituelen.. Er kwamen maar 550 members, alsof het niks is. Het was best bijzonder om dit mee te maken. Op tafel werd een schaal gezet met:
- afgekloven sparib bot
- peterselie
- koriander
- appel met noten in marinade van rode wijn
- verbrand ei
Daarnaast stond er nog water met perterselie erom, honing, rode -zoete- wijn, een wijnglas om te "offeren" en matze crackers op tafel.
Alle members kwamen binnen rond 5/ 5:30. Iedereen had 2 grotere tafels. Deze moest je van drankjes voorzien..
Daarna ging een vrouwelijke pastoor (weet de benaming niet ;D) 45 min praten en zingen. Daarna hebben ze binnen 1 uur vier gangen gegeten... Members en eten = hun leven jeej.

Dinsdag lekker vrij geweest, was second passover day met150 members. Maar wij lagen lekker aan het zwembad te zonnen!
De dag erna zouden we bij de opening van de spa gaan werken, maar werden terug gehaald naar de diningroom for Tuscan night buffet met 205 members. Daardoor vervielen onze avondplannen helaas door de werktijden.. In de avond nog wel gezellig met een paar mensen gezellig gehad.
En de derde dag zon brak ook aan, weer vrij dus weer zonnen! Sounds soooo good. Maar na een tijdje had ik het wel weer gehad..
Zaterdag was het paasontbijt voor de kinderen. 1 CHA-OS.
Verwende kinderen, chocola en een paashaas..
De kinderen mochten buiten eitjes gaan zoeken, dus waren alweer gauw weg. Mijn tafel liet hun mandje, plastic eieren en marshmallow kuikentjes achter dus die gingen mee naar huis voor vandaag.
HAPPY EASTERRRRRR.
Met Nederland geskypt. Helaas zaten ze aan de tiramisu; jalouse
Vanochtend ook lekker paasontbijtje gehad met croissants, chocolade eitjes, eieren en pancakes. Ojaaa en gister hadden Gene, Nick en ik nog poging gedaan tot brood bakken, bunny bread. Dat laatste werd het alleen niet haha. Toen lekker gewerkt, druk was het niet..
Toen we thuis kwamen mochten we eieren gaan zoeken. Dylan en Mike gingen later naar werk en mochten schoonmaken. Maar hadden onze slaapkamer vol met plastic surprise eieren gegooid. Also in the toilet.. haha

Mijn fiets, dramaaa. Ik mis mijn gazelle.. Van de week brak gewoon de trapper af.. Ellende. Maar hij is gemaakt, dankzij de blikopener en Nick. haha

Net nog even Frozen Yoghurt gehaald met Irish Lisa. Because she loves it.

XOXO

• 01 April 2013 - 13:03

Ineke Marcus:

Als je terug bent zal ik een lekkere tiramisu voor je maken hoor!

• 07 April 2013 - 22:48

Renault Bosma:

Lieve Nanneke,
    ook langs deze weg van harte gefeliciteerd met je verjaardag in het zonnige Florida.
    Weer eens wat anders dan met Familie in Gouda. Maar je ziet ze binnenkort!
    Fijne dag vandaag, voor jou nog wat langer dan bij ons.
    Liefs Renault