Hard werken & jezelf belonen. - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Hard werken & jezelf belonen. - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Hard werken & jezelf belonen.

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

15 Maart 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Een week geleden kregen we onze paycheck; 34 overuren wel geteld..
Het geld daarin tegen was als $.$ in de oogjes!
Maarja, uitgeven ging nog lang niet gebeuren, want vrij dat zijn we amper..
Vrijdag was er weer a la carte diner, 4 tafels bediend (best "druk" aangezien je een marathon aflegt naar de keuken, de bar en weet ik veel waar). Maar toch zijn de a la carte avonden het leukst! Gezellige mensen waar je praatjes mee kan maken :).
Op zaterdag werkten Gene en ik van 11 am tot 1:30 am op "The Old Course Member Guests party". Super leuk!
Alles was weer helemaal in een thema gegooid. Vooraf was er een cocktail hour en daarna konden ze dansen en eten van het buffet. Iedereen had 2 tafels gekregen om te bedienen. Mijn 2 tafels waren erg leuk en spontaan, maar dansen deden ze niet.. Of te wel, 24/7 drankjes aanvullen. jeeejh.

Altijd leuk als de klok vooruit gaat, je om 2:30 pas in je bed ligt door werk en je ook nog eens 10 uur begint i.p.v. 11 uur. Het leven is zooooooo zwaar.

Maandag waren we lekker vrij, eindelijk kunnen zonnen (bruine tint was alweer verdwenen) en daarna geld wezen smijten in de shopping mall. How lovely. In de avond nog gezellig bij Dyl en Mike geweest met zijn alle, Dylan's vader was er.

Gisteravond EIN-DE-LIJK weer eens uit geweest na een maand. Gezellig in Blue Martini wezen stappen inclusief lekkere salsa muziek, photo booth hokjes en gezellige broken sound collega's.

Jaaaaa, we maken heeeeeel veel mee..

Altijd leuk dat m'n verjaardag, 7 april, een 1 of andere joodse feestdag is en 98% joods is op de club, wordt het denk ik werken... enig

XOXO

• 15 Maart 2013 - 05:39

Marga:

Hoi Nan,

Inderdaad hard werken.
    Leven met je mee.
    7 april is inderdaad een joodse feestdag:Holocaust herdenkingsdag (Jom Hasjoa)!

groetjes
    Marga

• 15 Maart 2013 - 12:06

Ineke Marcus:

Ik wilde al nakijken welke feestdag dit was, maar tante Marga was me voor.

• 15 Maart 2013 - 16:55

Frank Marcus:

Hard Werken = Hard Ontspannen. Ziet er allemaal OK uit zo........
    Wij gaan op 7 april naar de 20-jarige trouwdag van Ed & Petra van Leer............
    Ciao! Pappa

• 15 Maart 2013 - 18:05

Colette :

Hoi nanneke! Als jij op je verjaardag lekker diehard aan de arbeid bent zullen tom en ik wel een paar extra drankjes voor jou drinken. Doeeeeeei x

• 16 Maart 2013 - 04:42

Nanneke Marcus:

AAAAAH Wat een plannen allemaal. Thanks Colette, that is sooooooo kind. hahaha
    Ik heb vandaag aangevraagd voor vrij, 1 - 10mei ook wat vrije dagen en 16 t/m 19 mei NYC jeej