Universal Studios Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Universal Studios Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Universal Studios Orlando

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

06 Maart 2013 | Verenigde Staten, Orlando

4:45 AM - De wekker gaat, maar niet getreurd: We are going to Universal. Zo blij als een kind, met kussen, deken en nog meer troep naar de bus toe. Er was een bus geregeld om ons te brengen samen met werknemers van andere clubs uit Boca. BRRR Wat was het koud, het was weer 3 dagen winter phoeeeheee.

9:15 AM - FINALLY THERE! Na kaartjes voor 2 parken gekocht te hebben zijn we gelijk "The Adventure" park in gedoken. Hier riep de eerste achtbaan ons al: "THE INCREDIBLE HULK" jeeej. Lisa (Engels) bleef bij de tassen en wij zijn gelijk de achtbaan in gegaan.
There is was: "The Amazing adventure of Spiderman", dit scheen leuk te zijn.. Dus wij gingen hier met zijn alle in natuurlijk. Hier zat je met zijn 4e naast elkaar op rij. Na erin gestapt te hebben, ging dat ding een soort van vliegen door het avontuur van Spiderman. Het was heel te tijd verrassend wat er zou gebeuren, heel gaaaf.

Daarna kwamen we aan bij de vrije val, ook geen lange wachtrij..
Toen hebben we wat voor Lisa gedaan: "The Popeye ride". Ronde bootjes in het water, je kent het wel. Nou deze waren toch wel een beetje anders; na 2 ritjes zijkes nat... Maar gelukkig was het al wat warmer geworden en had ik een short mee.

Daar was het dan, iets waar Dylan niet uitgepraat over raakte: HARRY POTTER WORLD. De stad uit Harry Potter was helemaal nagebouwd met de toverstaf winkel, snoepwinkel en butterbeer kraampjes. Hier was een Harry Potter attractie, heel gaaf, in het Zweinstein kasteel. Tijdens het wachten liep je door de plantenkas en het kasteel met pratende schilderijen. De ride hier was erg gaaf, je zat in een bakje met 4 personen naast elkaar en het vloog door een soort studio heen. Door de zwerkbal, langs het kasteel etc. heel leuk!

Naja ik zal niet alles beschrijven, maar het was erg gaaf. Daarna in kids land even lunch gegeten. Hierna zijn we met zijn alle naar "Universal Studios' gegaan. Hier waren ook weer allemaal gave dingen. Achtbaan met je eigen muziekkeuze aan je oren, Sherk 4D, The Mummy ride (scary), Simpsons ride en een water/licht/video show!
Om 7 PM zijn we naar het HARDROCK cafe gegaan, lekker gegeten :). Daarna nog eventjes rond gelopen bij de winkeltjes...
Rond 9:30 PM zijn we weer vertrokken, slapen lukten niet echt.. Maar eenmaal thuis rond 00:30 AM lag ik heerlijk te slapen.

Geen facebook, vervelend.. Maar hier staan maar een paar foto's ;)

XOXO

• 06 Maart 2013 - 10:26

Ineke Marcus:

Heb ik je thermo legging niet voor niets opgestuurd....
    Heel anders dan L.A. he.

• 06 Maart 2013 - 16:12

Nanneke Marcus:

Ja, LA was meer studio achtig en dit was toch wel meer pretpark :D

• 07 Maart 2013 - 00:24

Frank Marcus:

Toch wel leuk, zo'n buitenlandse stage! Goed dat je dit hebt doorgezet. Ik weet zeker dat je veel plezier hebt en er ook nog veel van leert!
    Liefs - Daddy

• 08 Maart 2013 - 04:41

• 08 Maart 2013 - 19:07

Bob :

Huh. Waar zat die Popeye ride dan !?!

• 09 Maart 2013 - 06:29

Nanneke Marcus:

Die zat bij spiderman rechtdoor. In een dooie hoek. Maar Lisa wilde dat graag. haha. Zeik nat!