En nog een pizza en nog een burger en nog frietje - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu En nog een pizza en nog een burger en nog frietje - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

En nog een pizza en nog een burger en nog frietje

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

08 Februari 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

WAUW, ik eet echt veel pizza, burgers en frietjes...
Aangezien we dit vaak voorgeschoteld krijgen op werk. Groeten is er weinig te bekennen, maar kip is er in alle soorten en maten OMG.

Maar vandaag eet ik salade met bruchetta's EN prosciutto! Mmmmm
Vandaag is de nieuwe week gestart, met wel 1 dag vrij... Maar vandaag was ook PAYDAY! En het was wat meer, omdat je bij je eerste paycheck de huur gratis hebt (dit was bij ons niet het geval) dus vandaar dat het deze paycheck niet gerekend is :D.

Van de week met Genevieve op onze vrije dag naar Fort Lauderdale geweest, by train! EL-LEN-DE!
We kwamen daar aan, kon je met een shuttle naar "de stad". Deze stad was klein.. dus wij dachten, laten we naar Sawgrass gaan (een mega shopping outlet!). Bleek de busrit een uur te duren.. Daar aangekomen, gewinkeld (niks gekocht) en wat gegeten.
In de avond naar de verjaardag van een collega geweest waar iedereen was. Onwijs gezellig!

Deze week is Alliance begonnen. Een mega groot golftournooi op de Old Course van de Club. Op maandag kwamen ze naar de Main Course (waar ik werk) voor een cocktail party. Was erg leuk en druk.

Heb van de week wel nog nieuwe blauwe Sperry shoes (bootschoenen) gekocht! Eniggggg met palletjes.
Daarna zijn we nog naar de bowlingbaan geweest! Ik had er weer aanleg voor....

Van de week zaten we met alle "dutchies" (zoals ze ons hier noemen) op de bank te brainstormen. We gaan waarschijnlijk naar Curacao aan het einde ipv NY. En NY tussendoor :)
How nice sounds that!

Vandaag ook ingeschreven op de club om naar universal te gaan (ze organiseren tripjes!).

Het werk is de laatste week erg saai. Het is erg rustig en veel medewerkers zijn heeel irritant. Puur omdat ze geen zin hebben hun eigen tafels schoon te maken.. En omdat ik WEL op de vloer sta, mag ik het lekker doen... Fijne managers..

Gisteren ook nog bij "Nick's" gegeten. Erg gezellige vreetschuur. Met verse bruchetta's en pizza's.

XOXO

• 08 Februari 2013 - 13:13

Ineke Marcus:

He, Nan, probeer al enkele dagen met je te face-timen, maar je bent er steeds niet! Of ligt het aan het apparaat? Mag je tussendoor de USA wel uit met dit Visum?

• 08 Februari 2013 - 14:42

Frank Marcus:

Last van een kleine griepaanval. Je al een tijd niet gesproken! Goed te lezen dat alles goed gaat. Denk er idd om, met al die vette happen..... Zo te zien kom je verder niets te kort!
    Liefs van je Daddy!

• 08 Februari 2013 - 16:11

Nanneke Marcus:

Heb morgen wel tijd voor facetime! Werk vandaag Double 11-11..
    2 juni verloopt werkvisum. Dus kunnen we toeristenvisum als we terug komen uit cura