14 days Boca - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu 14 days Boca - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

14 days Boca

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

13 Januari 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Ja ja, we zitten er alweer twee weken. Ondanks het "harde" werken voelt het toch wel als vakantie! Ik vermaak mezelf wel!

We zijn woensdagavond, na een double shift, een keer wezen stappen in de "Blue Martini" in Boca. Het was super gezellig met alle collega's. We waren denk ik met 25 in totaal. Leuke avond gehad en omdat het de eerste was, wilde we maar niet weg.. Resultaat: volgende ochtend MOE! Gelukkig hadden we een enkele shift van 10-5! Lucky me.

Ik heb niet echt veel meegemaakt de afgelopen dagen.. Gezwommen, naar de supermarkt geweest en gezellig gedaan met een paar collega's.
Vandaag werkdagje gehad van 10 am tot 5 pm. We moesten dingen klaarzetten voor een Bar Mitswa. Het thema was iets met games. De ene tafel had "levensweg" de andere "monopoly", "x-box", "pacman" en ga zo maar door. Overal stond de naam van het feestVARKEN..
Op elke tafel stonden pilaren met de games van die tafel, lage servetten met het menu erin gestoken en een karslot erbij.
Zag er allemaal wel mooi verzorgd uit!
Eigelijk best jammer dat we niet moeten werken, al hoewel mijn huisgenoot pas 3 am thuis is denk ik... haha

Morgen dagje ontbijt, lunch & diner. 8:30 am till 10 pm jeeeej.
Ik zal tijdens het diner ongetwijfeld de ijscovrouw uithangen, again...
Maar maandag ben ik vrij, dan gaan Dylan en ik waarschijnlijk even het centrum en het strand bekijken. Ben benieuwd.

Binnenkort wil ik ook graag naar Fort Lauderdale, West Palm Beach of Miami gaan! Ik ben er toch... dusja, laten we gek doen.

Thank u mammie and daddy for this opportunity, love you!

XOXO

• 13 Januari 2013 - 14:23

Ineke Marcus:

Graag gedaan, schat!

• 13 Januari 2013 - 15:02

Frank Marcus:

Oma heeft alle verhaaltjes net gelezen en vindt het erg leuk dat je zo geniet. Ze doet je de hartelijke groeten en veel liefs van oma!
    Leuke verhaaltjes. Je bent het waard om in te investeren ;-)
    Hgr daddy