Let's get WICKED - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Let's get WICKED - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Let's get WICKED

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

16 Januari 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Gisteren op mijn vrije dag naar het strand gefietst. Het was 1 lange weg, dus erg makkelijk, en was 30 min heen en 30 min terug. Het was echt lekker op het strand. Ik was alleen inslaap gevallen... Little bit red on my back.. Daarna nog lekker bij het zwembad gelegen en gezwommen. Een collega hier was jarig, dus hij gaf vanaf 18u een "feestje" Was erg gezellig en rond 22u kwamen er meer mensen uit werk zetten! Iedereen is zo aardig hier, het is echt gezellig. Boca Family.

Vanochtend vroeg opgestaan, 8 uur begonnen (tot 22:30) . Ik stond vandaag "golf". Mocht met een golfdames event helpen! Super leuk, want het thema was WICKED! We kregen allemaal een groen shirt met een leuke tekst erop. Alles was mooi opgedekt, lekker Amerikaans, tot in de details. Er liep al een Dority, stroman en leeuwtje rond.. De blikkenman ontbrak alleen nog... Nadat andere er niet in pasten, was Nannieka aan de beurt. Eerst vond ik het verschrikkelijk, maar het stond mij eigelijk wel hahaa (niet verkeerd opvatten hoor ;) ).

De genodigde members konden kiezen uit: wellness pakket (heerlijke zachte badjas, oogmasker etc) of Nike (golf spullen).
Daarnaast konden ze een plantje uitzoeken bij mij of de "lion". We moesten hun naam erop plakken, maar spellen in het Engels ging to bad.. Dus ik liet de members zelf maar hun naam opschrijven!
Dat ging stukken beter. Ook werden er aan het begin veel foto's gemaakt. "You're soooo adorable" "You are so cute!" "You look like the girl from that movie, The Hunger Games" "You look like my grand daughter" .
haha

Daarna werd de zaal omgetoverd tot een sprookjesachtig WICKED decor! HEEL GAAF!
Ik heb niet echt bediend vandaag, maar vooral leuk gedaan en aan het einde goodiebags uitgedeeld!

Morgen hebben we nog zo'n dagje, dus ik begin 8 ipv 10. Let's do this..

XOXO

  • 16 Januari 2013 - 12:26

    Ineke Marcus:

    He, je lijkt mijn dochter wel!

  • 16 Januari 2013 - 21:55

    Frank Marcus:

    Het leven is als Alice in Wonderland ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 28126

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: