Bye apt. 2216, Bye Broken Sound, Bye Florida - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Bye apt. 2216, Bye Broken Sound, Bye Florida - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Bye apt. 2216, Bye Broken Sound, Bye Florida

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

12 Juni 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Op vrijdag "Dutch leaving party and Bradley" (jongen uit Engeland ging ook naar huis). Gezellig feestje gehad met veel foto's. Daarna nog even de jacuzzi ingedoken die achteraf erg koud was...
Zaterdag alles ingepakt en opgeruimd, niks boeiends gedaan.
Op mijn laatste dag was ik al vroeg wakker, 10 am lag ik klaar voor de zon bij het zwembad. Het was super warm geworden, EINDELIJK!
Zo'n 6 uur aan het zwembad gelegen, heer-lijk. Kon natuurlijk niet zonder kleurtje terug komen duhhhh.

In de avond hadden we met een aantal afgesproken bij de Ale House. Een van de Irish girls was jarig. Dus die zat vanaf 5pm een grote tafel te bewaken. Daar even wat gegeten en uiteindelijk Miami Heat (ja Basketbal Daan, geen honkbal.. -_-) zien winnen. We waren met bijna iedereen van Broken Sound geëindigd, dus hebben een super leuke avond gehad! Tot een uur of 1 gebleven en naar huis gegaan.

Monday morning, our leavingday :'(. Don't wanna leave the States..
In de ochtend even lekker ontbijt gehaald bij Starbucks. Rond een uur of 11:30am naar het vliegveld gereden.
Mijn koffer woog zo'n 26 kilo, maar ik volgende Dylan's methode: koffer in het midden van de 2 wegers zetten en alles komt goed. Daarna gedacht gezegd tegen Nick's ouders en allemaal afscheid genomen van Nick.
Eenmaal door de douane bleek het vliegtuig vertraging te hebben. 3:17 vliegen ipv 2:00 vanwege het slechte weer in Atlanta. Uiteindelijk konden we toch een half uur eerder boarden dan gedacht... Maar eenmaal op de opstijgbaan bleek dat we een uur in het vliegtuig mochten wachten.. Ochhh wat een feest..

Uiteindelijk aangekomen op Schiphol stonden mijn peet oom Renault, Daan en mijn twee lieve vriendinnen Mirte en Leony met een groot spandoek en een mooie bos bloemen op mij te wachten!!
Nog even gezellig bijgepraat en wat gedronken bij de Starbucks.
Thuis aangekomen had mama de voorkant versierd met slingers en Welcome home Nanneke bord opgehangen, jeeeeeehj.

Leuk dat jullie de afgelopen 5,5 maand mij allemaal gevolgd hebben op waarbenjij.nu. En wie weet tot de volgende reis.. ;D.

Statistieken
Dit dagboek is 10699 keer bekeken (wow jeeeheej)

XOXO

• 12 Juni 2013 - 19:19

Daan:

Hahaha, dacht dat aan American Football niet aan honkbal.

• 13 Juni 2013 - 01:03

Yvonne Visser:

Welkom thuis, Nanneke. En dankjewel dat we mochten meelezen met je heerlijke avonturen in The States! Groeten van Klaas en Yvonne Visser

• 13 Juni 2013 - 02:05

Gea Voerman:

dank voor je inkijkjes, die we dankzij je trotse vader konden meelezen. Blijf vooral schrijven!