Last week at work baby - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Last week at work baby - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Last week at work baby

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

01 Juni 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Het laatste volle rooster is vorige week in gegaan. Lekker rustig roosterje aangezien het seizoen van laag naar dood gaat. Wat is het saai op werk zeg..
Op donderdag uit werk gelijk naar de pool gegaan met Gene en Nick, aangezien het weer even flink zonnig was!
Toen kwamen Nick zijn ouders ineens aanrijden in hun gele Fiat 500, so funny. Gezellig bij de pool geweest en daarna naar de Ale House geweest om even wat te eten.

Deze week ook flink wat dagen in de gym geweest, 4!!, best wat toch.. Zelfs op mijn vrije dag om 11 uur stond ik weer squats te doen in de gym.

Op zondag heb ik mijn eerste Joodse bruiloft gewerkt voor 250 man.
Super leuke ervaring! De gehele dinningroom was opgezet met mooie ronde tafels met roosjes-tafelkleden, super mooi. Aan het begin moesten we met hapjes lopen. De mannen gingen moed indrinken in een andere kamer en kwamen er ineens uitzetten met trompet aankondiging en een hoop gegil. Daarna zatten de bruid met haar bruidsmeiden en de bruidegom voor een fotoshoot ofzo.
De ceremonie vond buiten plaats, net een sprookje zo mooi. De fire pit was omgebouwd tot een podium met een zee aan bloemen er omheen.
Iedereen had 2 tafels tijdens het dinner. Ik had twee grote tafels van 14 & 12. Ze kregen 3 gangen, voorgerecht stond al op tafel, keuze vlees/vis hoofdgerecht en de taart was het dessert. Er werd tussendoor veel gedanst. Eerst moesten de mannen en vrouwen apart dansen. Daarna werden de bruid en bruidegom gelift op stoelen op de dansvloer.
Daarna was iedereen zo dronken..
Aan het einde was het super grappig, Mike Nick en ik stonden grote trays te vullen met glazen. Toen kwam er een vrouw en die vroeg:"waar kan ik een drankje krijgen?" Waarop wij antwoorden dat de bar al gesloten was. Toen zei Nick heel droog:"You can pick one of those glasses if you want?". Waarna de vrouw een glas rode wijn pakte en zo drinkend ermee weg liep.
Om 1 am ben ik naar huis gegaan, aangezien ik de volgende dag 7 am weer op werk mocht klaar staan..
Memorial day at work - van het cafe naar de main club. Voor 350 man in de avond tafels opgezet.. Gelukkig was ik lekker vrij in de avond!!!

Woensdag ben ik gezellig met Lisa naar de mall geweest. Lekker even Victoria Secret geshopt van mijn verjaardagsbonnen en Steve Madden overvallen voor een paar killer heels. Daarna lekker Dunkin Donuts gehaald en film gekeken!

Op woensdag avond zijn Gene en ik dan eindelijk naar Fast and the Furious 6 geweest! Na de bios ben ik naar een paar Engelse meiden gegaan, daar gewacht op de jongens en naar Blue Martini gegaan, with my new high heels. woehoeee.

De volgende dag 10 uur fris op werk, jaja. Kon je niet van iedereen zeggen, haha.

Today - LAST WORKDAY..
7 am weer aanwezig in het cafe.. Laatste keer gelukkig, althans dat dacht ik. Ik moest van 12-4 op de main club helpen en daarna weer terug om van 4-8 weer te sluiten. Daarna nog even geholpen op de main club tot 10:30. Jaja was weer een lang dagje..
De F&B manager wilde graag met ons op de foto. Dus hij zei:" Let's go for a picture right now"... Tijdens het dinner. Wat bleek, op de bruiloft hadden ze een photo booth staan!
Dus wij zijn met de leukste man van de club, Tim, op de foto gegaan. Super leuk.
Hij komt vd zomer ook naar Nederland (heeft een Nederlandse vrouw).
Daarna kwam die nog naar mij toe om te zeggen dat ik wel 1 van zijn favourite was vanaf het begin en dat die me erg gaat missen. "Your such a beautifull, hard working girl". Kreeg er tranen van in mijn ogen. Daarna beloofde hij dat als ik woensdag uit ga (for sure) hij ook wel even langs komt (vent van 50) ahaha. So funny.

Now: 10 days of holidayyyyyy.

XOXO

  • 01 Juni 2013 - 09:55

    Ineke Marcus:

    Lieve Nan hoop dat je genoten hebt van je verblijf op brokken sound. Wat ga je nu als eerste doen?Everglades ? Xxx

  • 01 Juni 2013 - 18:32

    Leonieke:

    Beste Nanneke,

    Wat leuk om een Joodse bruiloft mee te maken. Jouw verhalen klinken sprankelend. En dat ze je daar zullen missen is wel duidelijk; goed teken.

    Dag, Nanneke, geniet van de laatste week.

    Groetjes van Jim en Leonieke.

  • 01 Juni 2013 - 22:39

    Frank Marcus:

    Ha Nanny! We gaan jouw mooie verhalen vanuit Florida missen! Kun je niet wat langer blijven? :-)
    Geniet maar van je vakantiedagen - voor je het weet zit je weer in (regenachtig) Nederland....
    Enjoy! Love - Daddy

  • 06 Juni 2013 - 18:10

    Nanneke Marcus:

    Dank jullie wel, Key West verslag volgt gauw!
    Nog paar daagjes... XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 28078

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: