NYC - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu NYC - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

NYC

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

24 Mei 2013 | Verenigde Staten, New York

Bye Boca, see you in a few days..

Donderdagochtend was het dan zover: NYC, here we come!
In de ochtend rond half 9 naar het vliegveld vertrokken om vervolgens de vlucht van 10:52 te halen.
In NY aangekomen werden we door de tante van Gene afgezet bij het Sheraton hotel in SoHo. Genevieve bleef de weekend met haar tante in New Jersey. Na ingecheckt, koffers gedropt en omgekleed te hebben, zijn we gelijk de Mc donalds ingedoken, wifi en eten.. Daarna zijn we door China Town richting het 9/11 memorial gelopen. Hier aangekomen, zag je de bouw van het nieuwe WTC, super hoog. Daarna zijn we doorgelopen naar het memorial, erg indrukwekkend en super mooi gemaakt! Alle namen staan in de omringde stenen van "de watervallen" gegraveerd, zo mooi gedaan.
Hierna zijn we doorgelopen richting Brooklyn bridge, via de zuidelijke waterkant van Manhattan. Daar foto'tjes gemaakt en terug gelopen naar Little Italy om daar vervolgens wat te kunnen eten.. Uiteindelijk werd het gewoon ordinair Amerikaans, HB, friet en wings. haha
Na het eten even naar het hotel geweest om uit te rusten. Later op de avond met de subway richting Times Square gereden. WAUW, wat leeft dat tot laat. Foto's foto's foto's. Veel gelachen daar en ook een photobooth foto in de M&M store kon niet ontbreken. haha.
De volgende dag ontbeten in een koffietentje in SoHo, goedkoop was anders.. maarja je bent in NYC..
Op Vrijdag hebben we een bustour gedaan (eigelijk beetje geld verspillen, maar aagh.) Bij Central Park eruit gegaan om lekker even van de zon te genieten, want jaaaa het was mooi weer! Na een snelle powernap de rest van Central Park doorgelopen, waar alles volgens Nick op "Home alone" leek.
Na Central Park wilde we, naja ik, even shoppen. Dit werd het uiteindelijk niet helemaal op H&M na. Maar de jongens zaten al heel de tijd, we willen naar Macy's, daar aankomen was het voor de WIFI... hahahaha. Daarna beetje de straten doorgelopen van NY en naar het hotel geweest om even te rusten, al dat lopen pfffff.
In de avond stond "On top of the Rock" bij Rockefeller op de planning. Ik had gehoord dat dat in de avond super mooi was. Dus wij daarheen rond 10pm en het was mooi! Hebben nog 3 mooie foto's laten maken op het dak!
In NY kwamen we ook best wat Nederlanders tegen, met "boerenkolen Engels". Dan hebben ze niet door dat je Nederlands bent en dan vragen ze aan andere: "Can you take a picture?" en dan was Nick van: "Zal ik het maar gewoon even maken". Shock haha.
Daarna moesten we rond 12 nog steeds avond eten.. En Dyl en Nick wilde al zolang een kapsalon, dus daar stond een kraampje. Zij uitleggen hoe ze het wilde en voila, daar zaten ze blij te wezen met hun kapsalon in NY.

Zaterdag, laatste dag... Boottochtje gemaakt met een klein beetje regen.. Souveniertjes gehaald en nog lekker in SoHo geshopt! We hadden nu alles gezien wat we wilde zien, dus lekker uitgerust in het hotel, again. In de avond lekker bij de Italiaan om de hoek gegeten. Gene was ondertussen afgedropt in het hotel door haar tante. Dus toen we terug waren, omgekleed en naar Webster Hall gegaan in de studenten wijk van NY. Hier zijn we lekker uit gegaan, dure grap die entree $35,- en 4 drankjes $45,- waar ze gewoon nog om tip vragen!
Naja je snapt wel dat we na dit weekend arm waren..
Echt een top city trip gehad met de draken.

Beetje laat dit verslag, maar moest even wat meer werken aangezien we vrij hadden gehad. Nog 1 week werken, jeeeeeeeeehj.

XOXO

• 24 Mei 2013 - 19:53

Colette:

Cooooool toch lekker naar nyc geweest. Genieten jij leeft. Leek alles op home alone of liever op sex en de stad? Mooie fotos heb ik al op fb voorbij zien vliegen. Tot sneeeeeel nannert! X

• 24 Mei 2013 - 20:25

Nanneke Marcus:

Golette, was kei leuk, zoals jullie Brabo's zeggen ;). Ik vond het inderdaad meer lijken op SATC of Gossip Girllll. Tot snel wijfie. X

• 25 Mei 2013 - 01:12

Frank Marcus:

Leuk dat jullie zo genoten hebben. De foto's spreken ook boekdelen.....

• 26 Mei 2013 - 13:41

Leonieke Krijnen :

Beste Nanneke,

Amerika leek me nooit iets, maar met die pr van jou zou ik al bijna een reisje boeken. Heel veel plezier nog de laatste weekjes in Amerika!

Hartelijke groeten van de familie Krijnen

• 28 Mei 2013 - 06:22

Nanneke Marcus:

He Leoniek,

Ja, wil eigenlijk helemaal niet naar huis, maar ja er is een tijd komen en gaan..
    Ik moet wel zeggen dat er in California meer te zien is hoor!
    Florida is best wel "nieuw".
    Gaat zeker lukken de laatste weekjes.

Groetjes