MIAMI SOUTH BEACH BABY! - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu MIAMI SOUTH BEACH BABY! - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

MIAMI SOUTH BEACH BABY!

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

29 Januari 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Zaterdagavond - The Tennis Diner Dance at Broken Sound.
Aan het begin moest ik met hapjes lopen: Patato chip with salmon.
Veel members vonden dat ik snel was, het leuk uitsprak en addorable was, again. haha
Daarna werd er veel gedanst, 3 gangen gegeten en gedanst. We waren om 4 pm begonnen en waren klaar met opruimen om 2:15 am
Veel members vroegen mijn naam en waar ik vandaan kwam. Erg leuk.

Zondag - VRIJJJJJJ
Off to MIAMI SOUTH BEACH with Gene, Nick (klasgenootje die donderdag aankwam) and Declan (Irish guy).
We vertrokken rond 11 uur en waren rond ongeveer 12:30 geparkeerd in South Beach. We zijn even rond wezen lopen en zijn gaan lunchen.
Daarna het strand op geweest, fototjes gemaakt!
En naar Macy's, H&M, Forever21 geweest. Was een leukeeee dag!
Mooie nieuwe Michael Kors sandaaltjes gekocht van mijn eerste PAYCHECK! :D woeeeehho
Om de dag af te sluiten: Mc Donalds, burger nr. 13 mmmm

Toen we in Boca waren, gezellig nog op een verjaardag geweest van een collega.

Vandaag ook weer vrij, ik heb gewoon 2 dagen per week vrij :).
Zwembad dag gehad, lekker bruin geworden.
In de avond bij "Millers Ale House" wezen eten. Lekker pasta met gamba's.

Morgen start het werken weer jeeeeej

  • 29 Januari 2013 - 20:46

    F.J. Marcus:

    Hard werken en hard ontspannen - dat doe je goed ;-)

  • 04 Februari 2013 - 00:20

    Simone Jager:

    Hi Nanneke,

    lees net een paar van je reisverslagen.
    Wat heb jij het daar leuk zeg!

    We zijn natuurlijk vooral jaloers op die zonnige fotootjes!
    Mis je Holland nog een beetje, of kom je helemaal niet meer terug?
    Zo te zien heb je daar alles wat je je maar wensen kunt; geniet ervan en werk ze tussen de vrije dagen door!

    x-je
    Tante Simone.

  • 11 Februari 2013 - 05:49

    Nanneke Marcus:

    Hi Tante!
    Heb het zeker goed naar mijn zin.. Ik kom wel terug hoor, maar dan wel pas 11 juni ;).
    Thank u! En ik hou jullie op de hoogte via hier..

    XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 828
Totaal aantal bezoekers 28081

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: