Almost 1 month on the other side of the earthball - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Almost 1 month on the other side of the earthball - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Almost 1 month on the other side of the earthball

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

23 Januari 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Time flies when your having fun..

We moeten de tijd maar goed gaan benutten nu we gewend zijn. Roadtrip Orlando: Disney, Studio's en/of Seaworld. Miamiiiiiiiii niet te vergeten!

Voorheen was ik op werk altijd "Server Assistent" de assistent van de server. Water inschenken, drankjes halen (soms ook zelf opnemen), broodmandje etc. Had af en toe echt het gevoel dat de managers dachten dat ik een idioot was....

Zondag ben ik dan voor het eerst server geweest. De gasten waren erg vriendelijk en vinden mij allemaal: adorable. haha
Waren ook twee members die het was opgevallen dat ik nieuw was.. Dus die waren geïnteresseerd waar ik vandaan kwam en zo. Ze waren zelf ook in Amsterdam, Den-Heldur, Hoegeveehn en Hangeloe geweest. Het verbaasden mij dat ze mijn naam wel goed uit konden spreken!

We werken ook met een Ipad op werk voor de bestelling. Beetje voor het pronken, want snel is het niet en handig ook niet (veel te groot..)

Onze huisgenootjes vertrokken maandag voor een mini roadtrip naar Orlando om de studio's en Seaworld te zien. Heel gaaaaf.
Dylan had daar door maar even bedacht: Party at San Marco 2216 tonight.
Dus op een gegeven moment moesten we wel een feestje geven..
Uiteindelijk kwamen er best veel mensen opdagen. Het was erg gezelllllig.

Vandaag, woensdag, mag ik lekker nog even blijven liggen op bed, want we werken pas om 4 pm - 10 pm :)

XOXO

  • 23 Januari 2013 - 16:43

    Marga:

    Leuk om weer een update te lezen.
    Net je kaart ontvangen, leuk, dank je wel

    groetjes
    Marga

  • 23 Januari 2013 - 18:33

    Tom:

    Time flies when YOU'RE having fun.

  • 23 Januari 2013 - 21:02

    Nanneke Marcus:

    Tom, serious? When are you moving your ass to Florida? ;p


  • 23 Januari 2013 - 23:02

    Frank Marcus:

    NL - niente Lire....

  • 24 Januari 2013 - 20:25

    Leonieke:

    Beste Nanneke,

    Wat klinkt het allemaal lekker warm bij jou. Ik heb net de verwarming een graadje hoger gezet, want het is nog steeds onder nul,-7. Bij mijn zus in Engeland is het nu -16. Dan zit jij er toch maar warmpjes bij.

    Werkse en heel veel plezier.

    Hartelijke groet, Leonieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 28094

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: