Boca - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Boca - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Boca

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

08 Januari 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

De afgelopen paar dagen 3 dagen gewerkt, 31 uur gemaakt. Dit komt door de "double shifts" die we 3 x per week hebben.
Zondag hadden we buffet tijdens het diner. Op het bord kan je dan zien waar je staat. "Ice cream: Nanneke". Ik was dus de ijscovrouw van de avond. Maar iedereen was super aardig tegen je, omdat ik ijs had haahha. Elke keer moest ik de smaken vertellen en of ze een grote of kleine bol wilden hebben. Er waren ook paar een kinderen die super lief waren en helemaal gedag kwamen zeggen aan het einde.

Maandag ben ik tijdens werk naar de "Bank of America" geweest om een debit card aan te vragen. Hierop wordt mijn loon direct gestort!
Carol zei dat het 20m in zou duren, dus het mocht wel even onder werktijd. Uiteindelijk duurde het 2 uur..
Toen we terug waren, geen probleem, konden we beginnen.. Brak de hak van m'n schoentje.. Weer een halfuur, tubes lijm en 7 punaises verder kon ik beginnen.

Vandaag ben ik lekker vrij, beetje zonnen en straks nog even naar de shopping mall voor even een paar nieuwe schoenen.

XOXO

  • 08 Januari 2013 - 20:54

    Jennifer:

    Haha oow oow nan. Heb je het wel naar je zin daar? En hoe is het weer daar?
    Morgen kunnen we misschien wel even skypen met ze alle :)

  • 08 Januari 2013 - 23:36

    Frank Marcus:

    Leuk, deze blog, Nanny! Zo blijven we goed op de hoogte en heb je nadien een mooi verhaal om terug te lezen. Pech dat je schoen het begaf. Kon je een goede vervanger vinden in de mall? Misschien alvast een reservepaar kopen - of was de hak nog te maken?
    Liefs uit de Terwenstraat 6!!! ;-)

  • 09 Januari 2013 - 01:18

    Nanneke Marcus:

    Een jongen uit Zuid-Afrika heeft ze gemaakt met punaises en lijm. Maar heb nu zwarte vans, met zwarte zool. Daar loopt iedereen op en daar kunnen m'n zooltjes in!!

    Jen: Ik heb het naar mijn zin hier hoor :D! Weer is hier heerlijk warm. Gister regende het wel pijpenstelen, maar ik had een hele mooie gele cape van de club hahahaha!

  • 09 Januari 2013 - 11:00

    Ineke Marcus:

    He, dat is fijn dat je op Vans mag lopen!

  • 10 Januari 2013 - 00:33

    Tom:

    Jij loopt op vans maar ik word door fans gedragen. Snap je. Veel succes nog Nanny.

  • 12 Januari 2013 - 19:26

    Leonieke:

    Heel veel plezier op je vrije dag. En na jouw ijsverhaal krijgen wij opeens een enorme trek! Lieve groet Jim en leonieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nanneke

Opleiding: Hotel management Waar: ROC Zadkine college 2009 - 2013 Internship 2013: Broken Sound Club, Boca Raton, FL, USA 2014: Full time job hospitality March - April: Spanish lessons in Valencia, Spain

Actief sinds 28 Juni 2011
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 28089

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 09 April 2014

Clases de español en Valencia

06 Januari 2013 - 02 Juni 2013

Broken Sound Country Club, Boca Raton, FL

30 Juni 2011 - 23 December 2011

oui oui Paris

Landen bezocht: