Welcome to Florida - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu Welcome to Florida - Reisverslag uit Boca Raton, Verenigde Staten van Nanneke Marcus - WaarBenJij.nu

Welcome to Florida

Door: Nanneke

Blijf op de hoogte en volg Nanneke

06 Januari 2013 | Verenigde Staten, Boca Raton

Vliegreis: Op 30 dec vertrokken wij om 8:35 van Schiphol richting Detroit. Eenmaal op Detroit aangekomen hebben we wat geluncht.. Het was immers al 17u in Nederland. Detroit lag helemaal onder de sneeuw. 14 u plaatselijke tijd vetrokken we richting Fort Lauderdale! Geland op Fort Lauderdale, erg warm, werden we door de chauffeur van de club opgehaald.

Aankomst: San Marco, de wijk waar Genevieve en ik in het hoekhuis verblijven met een Bulgaarse en een Slowaakse meid. Ze zijn wel een stuk ouder: 23 en 27. Maar daar merk je niet heel veel van.
Dit is het "party app." geweest, dus de vloer is niet al te schoon meer, haha. It doesn't matter.
Wij delen samen een kamer, best groot nog, met eigen badkamer. De woonkamer is best groot samen met de keuken.

NYE: We zijn met zijn 4e uiteten geweest bij de Thai, veel gelachen haha. Daarna waren we naar ons app. gegaan om het nieuwe jaar te vieren... Niks bijzonders, alle collega's waren op werk.

Verder ben ik vorige week naar het zwembad geweest, de shoppingmall en een "late Xmas party" van werk. Ook moesten we een drugstest doen, plassen in een potje..., net als alle andere nieuwe medewerkers.

Inwerkdag: deze was van 9 tot 17 u en duurde dus vrij lang.. Veel gezien, maar ook veel gewacht...

Af en toe facetime met familie en vriendinnen! Het internet in het app. is erg snel, dus dat is toppppp!

Mijn 1e werkdag was vrijdag: 10 - 23:30!! DOUBLE SHIFT. Dat is heel normaal hier, want de komende week heb ik er minstens nog 2! Maar het is uit te houden.
Alle collega's zijn super aardig en helpen je graag.

XOXO

• 08 Januari 2013 - 20:12

Daan:

Klinkt goed Nan! X

• 08 Januari 2013 - 20:21

Ineke Marcus:

Hoi, Nan Leuk om te zien dat je hier ook weer je verslagen opzet!

• 08 Januari 2013 - 20:33

Nanneke Marcus:

Hoi mammmie, zie je zo misschien wel op facetime!

• 08 Januari 2013 - 23:37

Frank Marcus:

Mooi blog! Hou vol!!!

• 09 Januari 2013 - 19:14

Els Odijk:

Lange dagen, maar tussendoor dan ook langer vrij? Hoop dat je werk leuk is! Veel plezier verder!

• 09 Januari 2013 - 21:16

Naomi:

aaaah leuk, ik wist niet dat je dit had :D